Finanční účetní
(úvazek 1.0, zástup za RD)
Popis práce:
- komplexně administruje účetnictví organizace.
- Administruje veškeré účetní závěrky (rozvahy, výkaz zisku a ztrát a přílohy) vyplývající z účtování.
- Administruje evidenci majetku organizace a provádí inventarizaci majetku a závazků organizace.
- Provádí předběžnou, průběžnou i následnou fázi řídící kontroly.
Od uchazečů požadujeme:
- SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického zaměření (ekonomie, účetnictví, popř. management atp.);
- znalost příslušných právních předpisů (zejména v oblasti účetnictví, daní a předpisů, týkajících se příspěvkových organizací);
- znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office – zejména Outlook, Word a Excel);
- znalost ekonomického software (GORDIC GINIS Express SQL nebo jiný);
- flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost.
Uchazečům nabízíme:
- platové zařazení dle platných předpisů (11. platová třída) a odpovídající praxe;
- možnost pružné pracovní doby a občasné práce v režimu home office;
- zaměstnanecké benefity: služební notebook, služební mobilní tarif, stravenkový paušál;
- možnosti profesního růstu (absolvování profesních a odborných školení na náklady zaměstnavatele);
- 5 týdnů dovolené;
- nástup 1.10.2023, popř. dle vzájemné dohody.
Přihlášky obsahující jméno, příjmení a kontaktní údaje (email, telefon) spolu se strukturovaným životopisem zasílejte v tištěné podobě poštou nebo dodejte osobně na adresu sídla MFO, nebo zasílejte v elektronické podobě (dokumenty ve formátu PDF) na emailovou adresu kariera@mfo.cz, a to nejpozději do 29.9.2023 včetně. Na obálku, resp. do předmětu emailu uveďte „VŘ – finanční účetní“. Součástí emailové zprávy, popř. poštovní zásilky musí být vyjádření souhlasu se zpracováním poskytovaných osobních údajů. Pakliže uchazeč nevyjádří tento souhlas, nemůže být do VŘ zařazen a jím zaslané podklady mu budou odmítnuty a vráceny zpět.
Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k pracovnímu pohovoru.