EN DE

Vedoucí pracovník/ce marketingu

Náplň práce: budování značky Moravská filharmonie Olomouc, posilování povědomí o značce, budování vztahu s posluchači, tvorba dlouhodobých i krátkodobých mediaplánů, tvorba marketingových a PR textů, tvorba podkladů pro tiskové zprávy, správa a rozvoj sociálních sítí, tvorba kampaní a online reklamy, produkce sezonní brožury, komunikace s oborovými médii, zajišťování tisků a výlepů, komunikace s grafiky, tvorba tiskovin, objednávání služeb, odpovědnost za dílčí rozpočty marketingu, občasné pořizování fotografií a videí pro propagační účely

Požadujeme:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání (vzdělání v oblasti marketingu nebo hudebních oborů výhodou)
  • znalost prostředí klasické a symfonické hudby, znalost živé kultury výhodou
  • zkušenost s tvořením obsahu na sociální sítě
  • výborná čeština a schopnost tvořit marketingové texty
  • práce v Meta Bussines Suite
  • práce na PC (Microsoft Office)
  • komunikativní přístup
  • znalost anglického jazyka na komunikační úrovni
  • zodpovědnost a samostatnost
  • časová flexibilita – občasná práce večer a o víkendu
  • znalost grafických programů výhodou

 

Nabízíme:

  • práci v největší kulturní instituci v Olomouckém kraji
  • práci v přátelském a kreativním prostředí
  • možnost podílet se na rozvoji tradiční značky s 80letou tradicí
  • zvýhodněné vstupenky na koncerty Moravské filharmonie a na představení Moravského divadla
  • notebook, telefon
  • stravenkový paušál
  • 5 týdnů dovolené

 

Nástup: leden 2026

Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte do 23. 11. 2025 elektronicky na email: dagmar.konecna@mdmf.cz

Koncerty a provoz MFO finančně podporují

Další partneři