Vedoucí pracovník/ce marketingu
Náplň práce: budování značky Moravská filharmonie Olomouc, posilování povědomí o značce, budování vztahu s posluchači, tvorba dlouhodobých i krátkodobých mediaplánů, tvorba marketingových a PR textů, tvorba podkladů pro tiskové zprávy, správa a rozvoj sociálních sítí, tvorba kampaní a online reklamy, produkce sezonní brožury, komunikace s oborovými médii, zajišťování tisků a výlepů, komunikace s grafiky, tvorba tiskovin, objednávání služeb, odpovědnost za dílčí rozpočty marketingu, občasné pořizování fotografií a videí pro propagační účely
Požadujeme:
- SŠ nebo VŠ vzdělání (vzdělání v oblasti marketingu nebo hudebních oborů výhodou)
- znalost prostředí klasické a symfonické hudby, znalost živé kultury výhodou
- zkušenost s tvořením obsahu na sociální sítě
- výborná čeština a schopnost tvořit marketingové texty
- práce v Meta Bussines Suite
- práce na PC (Microsoft Office)
- komunikativní přístup
- znalost anglického jazyka na komunikační úrovni
- zodpovědnost a samostatnost
- časová flexibilita – občasná práce večer a o víkendu
- znalost grafických programů výhodou
Nabízíme:
- práci v největší kulturní instituci v Olomouckém kraji
- práci v přátelském a kreativním prostředí
- možnost podílet se na rozvoji tradiční značky s 80letou tradicí
- zvýhodněné vstupenky na koncerty Moravské filharmonie a na představení Moravského divadla
- notebook, telefon
- stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené
Nástup: leden 2026
Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte do 23. 11. 2025 elektronicky na email: dagmar.konecna@mdmf.cz
 
                       
                       
                      